Prowadzone rejestry

W jednostce prowadzone są następujące rejestry:

  1. Rejestr uchwał organów samorządu powiatowego dotyczących zadań PCPR,
  2. Rejestr aktów normatywnych własnych wewnętrznych,
  3. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw,
  4. Rejestr umów i porozumień dotyczących działalności PCPR,
  5. Rejestr kancelaryjny
  6. Rejestr skarg i wniosków,
  7. Rejestr zamówień publicznych i nie publicznych do 130 tys. złotych netto,
  8. Rejestr zaświadczeń o zarobkach,
  9. Ewidencja wydatków strukturalnych,
  10. Rejestr danych o osobach zakwalifikowanych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej i niezawodowej lub do prowadzenia rodzinnego domu dziecka,
  11. Rejestr danych o osobach pełniących funkcję rodziny zastępczej zawodowej i niezawodowej lub prowadzących rodzinny dom dziecka,
  12. Rejestr dzieci umieszczonych w rodzinach zastępczych,
  13. Rejestr zaświadczeń kwalifikacyjnych wydawanych kandydatom do pełnienia rodziny zastępczej zawodowej i niezawodowej lub do prowadzenia rodzinnego domu dziecka,
  14. Rejestr spraw sądowych,
  15. Rejestr postępowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.

 

Wytworzył:
Elżbieta Sroczyńska
(2012-03-22)
Udostępnił:
Nejman Marta
(2012-04-24 09:47:19)
Ostatnio zmodyfikował:
Nejman Marta
(2023-02-21 12:20:38)